-On line objednávka-

...slouží jako podklad pro další jednání, velmi nám ulehčí připravit Vám nabídku


Audit vstupní pro gastro provozy

Vstupní (4-6hod.) vyhodnocení a specifikace kritických bodů a stanovení jejich nápravy/minimalizace - z provedené kontroly vzejde seznam (vstupní audit) s vypsáním případných nedostatků a především doporučení k trvalé nápravě formou zavedení funkčního systému, který zamezí opakování chyb a bude snadno kontrolovatelný. Audit stávajícího stavu provede zkušený auditor na systém HACCP. Provede přesnou analýzu Vašeho výrobního střediska a popíše případné nedostatky oproti legislativě.

1 400,00 Kč

Audit periodický, periodické kontroly HACCPu a provozu

- provozní, periodické i v rámci HACCP pro gastro provozy (4-6 hod.) Následné kontroly - (periodické a namátkové) a dodržovaní nastavených pravidel s provozovatelem. Zajistíme udržení nastavených standardů a provozních principů včetně SOP. Vyhodnocujeme a děláme analýzy a statistiky. Komunikace s orgány státní správy na základě plné moci. Společně hledáme vhodná řešení pro Váš provoz, poté společně nastavíme provozní procesy. Audit není kontrolní hrozbou pro Vás a Vaši provozovny, ale příležitost vnést do věcí systém, řád a nastavit je v souladu s předpisy.v rámci přípravy HACCP nebo periodických zákonných kontrol dle nařízená Evropského parlamentu a Rady

1 200,00 Kč

Audit ekonomiky provozu

-   pr o vozních procesů a ekonomiky provozu . Možná si lámete hlavu, proč nevyděláváte, nebo vyděláváte málo? Většinou bývá hlavní příčinou špatně nastavená cenotvorba – od nákupu surovin, přes náklady na energie a zaměstnance až k finální ceně pro zákazníka. Naučíme váš personál jednoduchým postupům, které vám ušetří peníze nejen na surovinách.

1 200,00 Kč

HACCP příručka systému na „klíč“ (dle schváleného počtu strávníků )

HACCP - připravíme kompletní novou příručku systému na "klíč" včetně proškolení. Váš personál získá širší povědomí o skladování a zacházení s jednotlivými druhy surovin a také informace, díky kterým budou příručku HACCP brát jako nástroj, který jim může pomoci, nikoli ji vnímat jako nesmyslné formuláře, které je zatěžují nebo jako strašáka ze strany hygieny Provoz / Typ provozu (schválených strávníků) do 100 100 - 200 200 - nad 250 strávníků · Restaurace a hotelové provozy          5 500,00 Kč     6 500,00 Kč    8 500,00 Kč Lázeňské provozy, Domy seniorů       6 000,00 Kč     7 500,00 Kč    8 500,00 Kč Základní a mateřské školy       do 250 strávníků  3 900,00 Kč    nad 250 strávníků  4 200,00 Kč Cukrárny, rychlé občerstvení a ostatní    3 000,00 Kč   3 800,00 Kč    4 200,00 Kč 

8 500,00 Kč

Poradenství a konzultace služba

(cena od a dle rozsahu služeb, nebo dle předchozí objednávky) Poradenská činnost v otázkách HACCP, legislativy, provozních předpisů a procesů. Tyto služby jsou navázány na audity, školení zaměstnanců, stanovení provozních procesů a jejich dokumentace či mystery shoping. Navrhujeme optimalizaci nákladů bez ztráty kvality. Věnujeme se finanční stránce. Sledujeme kvalitu služeb poskytovanou zákazníkům. Zajímá Vás vstřícnost a odbornost Vašeho personálu, organizace práce a celková atmosféra provozu ? My Vám zajistíme i odborné školení v rámci gastronomie (příplatek za externího školitele-cena bude předem stanovena) Cena za 1 hod.= ks) Cena je určena po vzájemném jednání s provozovatelem gastro zařízení.

250,00 Kč

Nutriční poradenství (cena od a dle rozsahu služby)

ceny za služby se řeší individuálně ceny za vstupní pohovor 250,-Kčnebo na zdravotní pojišťovnu v rámci domu seniorů a lázeňských pobytů. Neřešíme běžné nutriční otázky jako je hubnutí apod., které nabízí nutriční poradci u individuálních klientů. Zabýváme se především dietním systémem pro domovy seniorů a lázeňské domy. Dohlížíme na nutriční hodnoty a vyváženost stravy, kterou klienti v těchto zařízeních dostávají. Dále zabezpečujeme individuální přístup u klientů po konzultaci s lékařem na úpravy jídelních lístků, a to i v případě intolerancí na jednotlivé potraviny či kombinaci více předepsaných diet.  

250,00 Kč

Profesní koučing - jednotlivec-1 terapie

Profesní koučink a mentoring na týmovou spolupráci, zvýšení zisku nebo např. profesní koučink na řízení provozu středního menegmentu. Kouč v týmu zajišťuje nastavení pravidel, hranice samostatnosti, odpovědnosti a rozhodování. Neméně důležitým krokem na cestě k dosažení požadovaného stanoveného cíle je nastavení si dílčích kroků/ postupů a termínů. Při správném koučování je v závěru vůle se posunout dále.   Dalším krokem je poté nastavení již konkrétních cílů, kterých chce klient(nebo společnosti) dosáhnout. Nejčastěji se jedná o získání nové práce, kariérní postup, změna pracovní pozice či oboru u firemních koučinků se jedná především o uplatnění dovednosti a odpověsnosti k vyšším cílům. Kouč začíná na prvním úvodním setkání, kde si s klientem stanoví jeho důvody, proč se rozhodl pro profesní koučování o jeho kariéře, prioritách a cílech.

600,00 Kč

Mentoring - jednotlivec/ max.1,5-2 hod., dle tématu)

Profesní koučink a mentoring - na týmovou spolupráci, zvýšení zisku nebo např. profesní koučink. Mentoring na řízení provozu středního menegmentu či stmelení týmu. Mentoring - přímo u Vás na provozovně proškolíme, poradíme, navrhneme a zhodnotíme společně možnosti provozu. 

1 100,00 Kč

Koučink a mentoring týmů (cena od na cca 2-4 hod., dle tématu)

Profesní koučink a mentoring - na týmovou spolupráci, zvýšení zisku nebo např. profesní koučink. Mentoring na řízení provozu středního menegmentu či stmelení týmu. Proškolení personálu - přímo u Vás na provozovně proškolíme, poradíme, navrhneme a zhodnotíme společně možnosti provozu. Zkrátka svým způsobem je to restart personálu kuchyně a obsluhy. Celý průběh provozu je na základě dohody a potřeb provozovatele, a to včetně proškolení personálu. Hygienické minimum - pravidelné roční školení personálu na hygienické minimum - certifikované školení.

2 200,00 Kč

Školení zaměstnanců

Základem správně fungujícího provozu a s tím spojené dokumentace je kvalitně a pravidelně vyškolený personál. Proškolujeme zaměstnance na HACCP a dle nových nařízení a analýz nebezpečí , hygienické minimum, hygieny obecně včetně legislativy a pracovních postupů. Provedeme Váš personál přípravou na zavedení HACCP s certifikací, a to jak stávající provozy tak provozy nové či obnovené. Cena za službu / skupinu max. 8 osob / Sleva 20% pro MŠ + poplatek 20,-Kč osoba - certifikace

1 450,00 Kč

Školení - vedoucích pracovníků

Základem správně fungujícího provozu a s tím spojené dokumentace je kvalitně a pravidelně vyškolený personál. Proškolujeme zaměstnance na HACCP a dle nových nařízení a analýz nebezpečí , hygienické minimum, hygieny obecně včetně legislativy a pracovních postupů. Provedeme Váš personál přípravou na zavedení HACCP s certifikací, a to jak stávající provozy tak provozy nové či obnovené. Cena za službu / skupinu max. 8 osob / Sleva 20% pro MŠ + poplatek 20,-Kč osoba - certifikace

1 600,00 Kč

Mystery shopping

ceny za vstupní pohovor 350,-Kč , celkem 1500,-Kč  ato služba je zaměřena na oblast zpětné vazby o reálném fungování provozu, která bude s klientem nejprve stanovena. Poté je proveden mystery shoping a vypracováno podrobného hodnocení. Mystery Shopper během osobní návštěvy provozovny hodnotí dle předem připraveného scénáře prodejní, odborné a komunikační schopnosti Vašich zaměstnanců. Mystery Shopper během osobní návštěvy provozovny hodnotí dodržování hygienických opatření a pravidel s ohledem na pocit a bezpečnost zákazníka. Poté obdržíte vyhodnocení celého mystery shopingu v písemné formě. V ceně není konzumace a služby, které mystery shopper využívá.

1 550,00 Kč

Dopravné

Doprava za klientem Náklady na dopravné z místa sídla ke klientovi a zpět á 1 km = ks Položka je účtována ke všem službám automaticky, pokud není klient z Jablonce nad Nisou, nebo MŠ a ZŠ v rámci Libereckého kraje.

8,00 Kč